Les extraescolars del curs 19/20 ja són aquí!

Benvolgudes famílies,

Ja tenim aquí les extraescolars del curs 19/20. Com ja sabeu, aquest curs s’oferten noves activitats, ja presentades a la jornada de tastets organitzada del passat 27 d’abril. I, com l’any passat, serà Educadors4 el coordinador de tota l’oferta d’extraescolars, tant les pròpies, com les que realitzen altres entitats.

Aquest són els horaris per al curs 2019/2020. Les activitats es faran des de l’1 d’octubre de 2019 fins el 31 de maig de 2020:

I aquests són els preus de les activitats:

Fixeu-vos que, com l’any passat, hi ha un càrrec trimestral de 6€ per als alumnes de primària i de 9€ per als d’infantil, en concepte de la permanència de 15 o 30 minuts, entre la finalització de les classes i l’inici de l’activitat. Educadors 4uatre  serà responsable de recollir els alumnes inscrits a les 16:30h i que berenin abans que comencin les activitats (Permanència).

INSCRIPCIONS!

1. Caldrà fer una inscripció general: he d’enviar a extraescolars4@gmail.com aquest full d’inscripció. Més endavant, un cop feta la inscripció, us passarem l’enllaç per fer la inscripció concreta a cada extraescolar.
  2. Calendari d’inscripció general:

1r període: del 26 de juny fins el 12 de juliol
2n període: del 3 al 20 de setembre

El mail de contacte per les activitats extraescolars serà: extraescolars4@gmail.com
i, a partir del 12 de setembre, la Vane farà la coordinació i serà el vostre contacte.

Aquí teniu el tríptic resum!