Enquesta Extraescolars!

Des de la Comissió d’Extraescolars proposem una enquesta “consulta” per conèixer les vostres preferències i oferir una programació satisfactòria per al major nombre de famílies de cara al proper curs 2019/2020. Rebreu per mail i whatsapp l’enllaç per realitzar-la i tindreu fins al divendres 24 de maig per respondre. És molt important la vostra participació!

L’objectiu principal és consensuar i trobar els millors dies per potenciar les activitats que no s’han pogut dur a terme fins ara o bé que han tingut baixa demanda. Així doncs, les activitats que han funcionat aquest any es mantindran a la graella i s’ubicarà la resta d’acord als resultats de l’enquesta.

Quadre preliminar d’activitats fixades (el núm. correspon al curs que farà i l’horari aprox:16:30 – 18h):

Es vol garantir que els infants d’una mateixa edat puguin assistir a més d’una activitat al llarg de la setmana i, alhora, evitar solapaments d’espais de la mateixa activitat per diferents franja d’edat.

CRITERIS PER FIXAR ACTIVITATS:

• Bon funcionament (molt bona inscripció actual).
  • Causes majors (impossibilitat del club o monitor a realitzar l’activitat un altre dia).
  • Solapament d’espais (evitar massificacions d’activitats un mateix dia).
  • Assimilació de l’anglès (de migdia a tarda) de forma endreçada i en progressió ascendent per edats (de dilluns a dijous).

CRITERIS EN CAS D’EMPATS A LES VOTACIONS:

• En cas d’empat entre dues franges d’edat per a una mateixa activitat en el mateix dia es donarà preferència a la de menor franja d’edat i s’ubicarà la franja descartada en el segon dia més votat. Es considera prioritari estabilitzar l’activitat dels més petits per a garantir una major continuïtat.
  • En cas d’empat entre dues activitats per a una mateixa franja d’edat en el mateix dia, s’evitarà, quan sigui possible, que un mateix dia es realitzi més d’una activitat per a la mateixa franja d’edat.

FUNCIONAMENT PER OMPLIR L’ENQUESTA:

Rebreu per mail i whatsapp l’enllaç.El sistema sol·licita per cada alumne, el nom, cognoms i un nº de telèfon. S’ha de realitzar una enquesta per infant, atès que l’aplicatiu només permetrà l’accés a les activitats adreçades al curs que cursarà cada infant el proper curs 2019/2020.

En funció de la disponibilitat dels monitors, l’enquesta us permetrà triar un o diversos dies. Trieu tants dies com l’infant pugui assistir.

Exemple: Greta Thunberg Martínez, 3er, telèfon vinculat 699999999:

Robotix 1 (3-4):

X   X X

Teatre (3-6):

X  X  X

Es demana la màxima sinceritat i realisme a l’hora de triar la preferència de dia.

Comissió d’extraescolars.

Un pensament a “Enquesta Extraescolars!

1. Tomeu Amengual Sánchez, 3b, tel. 600907761

Batucada:
    Dll Dm Dx Dj Dv

No sé si s´ha de posar així, però l´informació de l´enquesta no queda clara.
    Gràcies