Casal d’estiu anglès a l’Escoleta

A causa de les obres que es faran a l’escoleta durant aquest estiu, l’Escoleta només oferirà una setmana de casal, l’última de juny. Però això sí, un casal més original del normal.

Un ¡casal en anglès!, on hi haurà tallers d’experiments, d’expressió artística, com a pintura, escultura, manualitats o música; d’expressió corporal a través de la dansa o el teatre; esport en l’exterior, jocs d’aigua, de taula… De la mà de Learning sCool, les nenes i nens podran divertir-se mentre aprenen un altre idioma.

Aquí us deixem tota la informació del programa de la setmana del 25 al 28 de juny de 2019 (recordeu que el dilluns, 24 de juny, és Sant Joan).

Per a inscriure’s, cal enviar un email a info@learning-s-cool.com , la data límit de la inscripció és el 31 de maig de 2019.