Et preocupa l’estat de les infraestructures de l’Escoleta?

La precarització dels edificis de l´Escoleta, deguda a la manca de manteniment, ha arribat als mitjans de comunicació. A més a més de notícies publicades en revistes i diaris locals, recentment Cerdanyola Ràdio ha entrevistat la regidora d’Educació, Elvi Vila, juntament amb la presidenta de l’AMPA, Marta Buxó, i Marc Costa (PDCat) com a membre de l’oposició, per parlar-ne.

Els problemes dels lavabos del centre també han entrat a l’agenda política. El passat desembre va tenir lloc un Ple Extraordinari de l’Ajuntament de Cerdanyola per tractar exclusivament aquest tema. I el mateix Josep Bargalló, Conseller d’Educació de la Generalitat, acaba d’anunciar que les reformes dels lavabos de l’Escoleta són de naturalesa urgent.

Semblen bones notícies però no ho són tant. La inactivitat contra la qual portem anys protestant continua. Escolteu el podcast del debat a Cerdanyola Ràdio (comença al minut 27).

Si et preocupa l’estat de les infraestructures de l’Escoleta, no pots faltar a l’Assemblea del 6 de febrer (19h). Es parlarà de la situació real en què ens trobem i possibles camins a seguir, ara que s’ha aconseguit que els problemes d’infraestructura de la nostra escola estiguin tant a l’agenda mediàtica com política.

I és que els següents passos seran crucials.

Dimecres, 6 febrer 2019 I 19h  Biblioteca