Participa a l’Escola: assemblea, 6 de febrer

Assemblea AMPA 6 de febrer de 2019

Dimecres, 6 de febrer, l’AMPA reuneix totes les famílies de Escoleta per tractar la situació de la mateixa i analitzar les necessàries millores en el centre. L’objectiu no és altre que arreglar el lloc on els nostres fills i filles passen diàriament tantes hores.

Hi ha moltes coses importants a solucionar i això no podem fer-ho sense totes les famílies que conformen l’AMPA.

Tens dubtes sobre el funcionament de l’Escoleta o l’AMPA? Aquest és el moment d’informar-te’n. I, com sempre, parlarem de totes les comissions que treballen en l’AMPA per si us ve de gust formar part d’alguna (n’hi ha per a tots els gustos).

Així que treu agenda i reserva el dia 6 de febrer per l’Escoleta!

Punts a tractar:

1. INFRAESTRUCTURES: voleu saber quant de temps seguirem amb lavabos precaris, grades perilloses i sostres que deixen passar l’aigua?

La situació ha canviat després del ple de l’Ajuntament de Cerdanyola de desembre 2018, comentarem les declaracions d’aquest gener del Josep Bargalló, Conseller d’Educació, i de l’Elvi, regidora de l’Ajuntament.

2. MENJADOR: saps que Educació vol treure la competència de la gestió del menjador a les AMPAS i obrir-lo a empreses de càtering, el que es coneix com a línia freda, a través d’un esborrany de Decret Llei? Això vol dir que el menjador ja no oferirà menjar cassolà.

Després de les manifestacions protagonitzades per AMPA de tota Catalunya, la situació està canviant. T’expliquem les novetats.

3. EXTRAESCOLARS: el nou any arrenca amb nous cursos i matèries. Quina és la que més t’interessa? S’obren els terminis d’inscripcions.

També es parlarà del Casal de Estiu. Ens preparem per al final de curs.

5. ESTATUTS AMPA: una bona assemblea no pot prescindir d’aquest punt. Aquesta vegada hem de votar alguns canvis i és que deixem de ser AMPA per passar a ser Associació de Famílies d’Infants (AFI). Però prometem que serà el més breu possible 😉

4. BIBLIOTECA: coneixes el nou horari de la biblioteca? Aquest curs obre dues tardes a la setmana perquè puguis gaudir amb els teus fills d’un munt de contes i llibres. A més, us presentem els nous tallers que es realitzaran aquest any.

6. Moltes més coses sobre la vida a l’Escola i els Reptes que famílies, infants i mestres tenim per endavant.

T’HI ESPEREM!

Dimecres, 6 febrer 2019    I    19h    I Biblioteca