Dijous 18 de maig – Marxa lenta: a peu cap a l’escola!

Famílies, l’assemblea de pares i mares celebrada el passat dia 11 de maig a la tarda va decidir per majoria rebutjar la proposta de bus urbà que, una vegada més, ens fan les administracions per ser IL·LEGAL i INSEGURA per als nostres fills i filles.

És per això que iniciem mobilitzacions i US NECESSITEM A TOTS I TOTES!!!!

Dijous vinent anirem caminant a l’escola amb els nostres infants i ens acompanyaran els Batúcamela. Volem fer MOOOLT SOROLL!!!! HEM DE LLUITAR PELS NOSTRES DRETS!!!! Gairebé 40 anys de transport escolar no és un privilegi, és UNA NECESSITAT!

Paral·lelament, s’ha decidit contactar amb tots els grups parlamentaris que van donar suport a la resolució que declara la singularitat geogràfica de l’escola per garantir el TRANSPORT ESCOLAR i que ara la Generalitat no vol aplicar. També parlarem amb els grups municipals i amb el Síndic de Greuges. I farem tot el possible per aconseguir que els nostres fills i filles tinguin un transport EN CONDICIONS per arribar a l’escola.

NO FALTEU EL PROPER DIJOUS! PARES, MARES, AVIS, TIETS… TOTS A LA MARXA LENTA A PEU FINS A L’ESCOLA!!!!

Punt de sortida: carrer Sant Ramon cantonada Anselm Clavé
Hora de sortida: 8h