Jornada de Bricolatge Cancel·lada (Segueix el Mercat d’Intercanvi!)

Quin goig d'Escoleta

Malauradament hem de cancel·lar la Jornadade Bricolatge. És una llàstima perquè ja hi havia famílies i mestres molt implicatsperò l’Ajuntament no ha arribat a temps de fer les accions prèvies necessàries perquè les famílies hi poguéssim treballar, així que ens veiem obligats a posposar la jornada.

Moltíssimes gràcies a tots aquells que ja us havíeu reservat el dia i esperem poder-vos informar aviat de la nova data.

Us recordem que segueix en peus el 2n Mercat d’Intercanvi i Venda aquest dissabte a la Pista de Bàsquet de l’Escoleta. A la pista bàsquet, de 10:30 a 13:30, podreu intercanviar o vendre tot allò que no vulgueu joguets, llibres,roba, etc. Ja podeu anar pensant a què li voleu donar una segona vida i us podeu inscriure aquí.