Preparats, llestos…ja us heu apuntat a la cursa solidària de la UAB en benefici de La Marató de TV3?

Cursa de la UAB amb La Marató de TV3

La Universitat Autònoma de Barcelona, per la seva tradició d’universitat solidària i participativa, i per la seva naturalesa de campus universitari, torna a abocar-se en aquest gran acte esportiu i solidari per recollir fons en suport a La Marató de TV3.

Però l’objectiu d’aquesta cursa no és tant recaptar fons com buscar la complicitat i la participació de tothom en suport de tots aquells que pateixen alguna malaltia crònica. És per això, que us animem a posar-vos les sabates esportives i participar en alguns dels diversos recorreguts: cursa de 10KM, de 6KM, caminada de 6KM o el circuit de mobilitat reduïda.

Pots fer la teva inscripció online o de manera presencial:

• Online: www.cursauab.cat fins al 10/12
  • Presencial:
    • Al “dBici”, C/ Sant Ramon 116, Cerdanyola fins el 10/12
    • El dissabte 12 de desembre, de 10 a 13h, a la sala Martí i Franqués de l’Hotel Campus, durant el lliurament de dorsals
    • El diumenge 13 de desembre, a la sala Martí i Franqués de l’Hotel Campus, durant el lliurament de dorsals, de 7:30 a 10h (una hora abans de l’inici de la prova)

El preu base per participar és de 10 € als que cal sumar, si escau:

• 2 € pel lloguer del xip blanc
  • 1,50 € per a la contractació de l’assegurança esportiva pels no federats.
  • 5 € en les inscripcions presencials del 12 i 13/12

Consulta tota la informació a http://blogs.uab.cat/lacursadelauab/

Comissió d’Accions Solidaries i Comissió d’Esports i Extraescolars
AMPA Escoleta