I si ens assegurem que arriben els Reis?

Famílies!

S’acosta Nadal i des de l’AMPA de l’Escoleta us proposem participar un any més en la campanya de reis de recollida de joguines “Una nit d’il·lusió per a tothom 2016”, organitzada per entitats, associacions, Creu Roja i l’Ajuntament de Cerdanyola.

Nit d'ilusió per a tothom 2016

L’Escoleta serà un punt de recollida, així que us convidem a portar joguines i llibres nous (els llibres poden ser usats però en perfectes condicions). La idea és que aportem aquelles joguines i llibres que els agradaria rebre als nostres fills i filles la nit de Reis.

Des del dia 9 fins al 21 de desembre a les 15:30 hi haurà un espai habilitat davant de Direcció per tal que puguem portar els nostres regals.

Ah! I si voleu més informació sobre altres punts de recollida i activitats d’aquesta campanya, trobareu cartells a les entrades de l’escola i aquests tríptics a les motxilles dels vostres fills.

Ja sabeu, tornant del pont comencem la recollida de joguines. Us hi sumeu?

Comissió d’Accions Solidaries
AMPA Escoleta