Berenar a l’Escoleta per La Marató

Famílies,

Arriba la Marató de TV3 -enguany està dedicada a la “diabetis i l’obesitat”-, així que des de l’AMPA us proposem fer un berenar solidari i saludable el dia 18 de desembre a les 16:30 a la porta de l’escola.

La Marato TV3 2015

Atès que es tracta de dues malalties que requereixen d’un control alimentari rigorós, en comptes dels tradicionals pastissos, es posaran a la venda productes baixos en greixos com fruita (en forma de broquetes, daus, sucs naturals…) o entrepans vegetarians.

Necessitem el vostre suport per a la preparació i venda d’aquest berenar, així que si podeu donar un cop de mà, contacteu amb l’Àngela de l’AMPA a través de l’email ampa.bellaterra@gmail.com o del telèfon 93 581 10 30 (dimarts i dimecres de 16 a 18h). Només cal que digueu el vostre nom i quin producte podríeu portar!

Va, a veure quant suma l’Escoleta per a La Marató!

Comissió de Dinamització i Accions solidàries
AMPA Escoleta