Corre i vine el dissabte 12/12 al CROS CIUTAT de Cerdanyola!

Cross Escolar Cerdanyola

El dissabte 12 de desembre, la Secció d’Atletisme i Triatló del Cerdanyola Club Hoquei i l’Ajuntament de Cerdanyola organitzen la 17a edició del CROS CIUTAT de CERDANYOLA al Parc del Gorgs (Parc Tecnològic del Vallès) a partir de les 9.15h.

Molt important:

1. El CROS és GRATUÏT
  2. Tothom pot participar, tingui mútua esportiva o no.
  3. Tots els atletes corren amb xip.
  4. El xip va incorporat al dorsal, i és d’un sol us. No cal tornar-ho a l’arribada.
  5. L’organització farà un escalfament previ a les curses per tots els que estiguin interessats (veure al dossier)

Per poder participar és imprescindible inscriure’s prèviament. Ho podeu fer de forma individual o a través de l’escola.

• Individualment la inscripció es fa a través del web www.croscerdanyola.com fins al 9/12.
  • Via l’Escoleta heu d’enviar nom, cognoms, any de naixement i sexe a l’email  de l’AMPA ampa.bellaterra@gmail.com màxim el divendres 4/12 al matí.

Si us heu inscrit al site vosaltres mateixos haureu de recollir el vostre dorsal i xip en el punt de trobada. Si la inscripció l’heu feta via l’Escoleta, el dia de la cursa hi haurà un representant de l’escola que s’encarregarà de recollir i entregar-vos el vostre dorsal i xip.

Us adjuntem el document informatiu del CROS  i el reglament.

Apa comenceu a escalfar i molta sort!