Dissabte 28/11 l’Escoleta et necessita per pintar la biblioteca!

Como-pintar-un-living-comedor-1

Una escala, una brotxa, un pinzell… i moltes ganes és tot el que necessitem que portis el proper dissabte 28 de novembre a l’Escoleta per pintar les parets d’alguns espais que s’han d’habilitar urgentment per poder tirar endavant el Projecte Biblioteques.

Si estàs disponible de 10:00 a 14:00 i pots donar un cop de mà, envia un e-mail a ampa.bellaterra(at)gmail.com o passa pel despatx de l’AMPA dimarts o
dimecres de 16:00 a 18:00 per indicar el nombre de persones que vindreu i confirmar si podeu portar material (sobretot escales, brotxes i pinzells). La pintura ja la tenim.

Va! A veure si muntem un bon equip per aquesta jornada de bricolatge que anomenem Pinta-Llibres!

Tots pintem molt en les activitats que fan de l’Escoleta una escola millor pels nostres fills i filles, així que no hi faltis.

T’esperem.