Convocades les beques del Ministeri d’educació per a alumnes amb necessitats específiques

Nens

Tot i que la direcció de l’escola ja ha informat a la comunitat de mares i pares de la convocatòria de beques per a alumnes amb necessites específiques, ens fem també ressò al nostre blog per tal de facilitar l’accés directe a aquesta informació.

Així que us recordem que ja es poden demanar els ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu. Les beques van dirigides a alumnes d’educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, batxillerat, cicles formatius de grau mitjà o superior, ensenyaments artístics professionals, formació professional bàsica o programes de formació per a la transició a la vida adulta, que presenten una necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de la conducta o a causa de les seves elevades capacitats intel·lectuals.

En aquesta convocatòria la dislèxia queda contemplada com un dels supòsits per poder demanar aquest ajut i s’hi poden acollir els alumnes que fan reeducació en centres o amb professionals tan de l’àmbit públic com privat.

Entreu en l’enllaç i aneu a SOL.LICITAR L’AJUT per trobar tota la informació en quant a documentació, terminis, requisits, etc.

Si alguna família té dubtes o necessita que la Maribel, l’administrativa de l’escola, l’ajudi a tramitar la beca, podeu trucar per quedar un dia amb ella.

El termini per presentar les sol·licituds acaba el 30 de setembre.