4 pensaments a “L’AMPA

1. Hola, és possible proposar canguratge al mati pel curs vinent. Crec que amb la pujada de l’import de l’autocar i l’augment de les hores de treball pels que treballem a la UAB hi hauria moltes famílies interessades.
    Gràcies

2. Retroenllaç: L’AMPA dona la benvinguda a totes les famílies, nens i nenes de l’escoleta inaugurant nova Junta i Delegats | AMPA CEIP Escoleta

3. Bon dia a tothom,
    Estic intentant trobar la info sobre el casal d´estiu d´aquest any 2016/2017 i no ho aconsegueixo.
    Algú em podria dir que es va acordar a la reunió informativa? No vaig poder anar per motius laborals, i voldria saber si s´ha obert el plaç d´inscripcions, les condicions, els horaris….etc.
    Moltes gràcies,

Angela.

• Bones Angela,

Encara no ha sortit la informació del casal d’estiu de l’Escoleta per aquest curs. Però hi serà en breu (pendents del Consell Escolar i de l’aprovació de la proposta de casal).

Salutacions,
      Comissió Comunicació AMPA Escoleta