Reobrim la biblioescoleta!

Tornem a gaudir de la biblioescoleta! I el tret de sortida va ser el passat divendres 20 de gener amb la sessió de contes “El coet invisible, contes per volar” a càrrec de Sherezade Bardají.

La Comissió de Biblioteca de l’AFI estem molt contents i volem agraïm la resposta de les famílies i infants que vau omplir l’espai. Aquí teniu algunes fotos:

Aprofitem per recordar-vos que la Biblioescoleta obrirà els dijous i divendres de 16:45 a 18:00 hores fins el mes de maig (excepte vigílies de ponts i festius) i repassem les normes de funcionament de l’espai:

• La Biblioescoleta té per objectius el foment de la lectura i la contribució a l’establiment del vincle familiar a través dels llibres.
  • La biblioescoleta no és un espai per fer deures.
  • Els infants hauran d’estar acompanyats d’una persona adulta responsable
  • No es pot menjar ni beure, tret d’aigua, berenarem abans d’entrar.
  • Durant l’obertura es podrà fer ús de l’espai i els lavabos, però no es podrà anar a les aules ni quedar-se al pati.
  • Dins la Biblioescoleta anirem sense sabates
  • Espai lliure de telèfons mòbils
  • Si l’infant està cansat o una mica esverat, potser és hora d’anar cap a casa.

Gràcies a totes les famílies voluntàries per obrir i tancar l’espai i a tota la comunitat educativa per respectar la normativa d’ús i per vetllar pel bon funcionament de l’espai.

A gaudir de la lectura!

Comissió de Biblioteca de l’AFI.