Participem a la Rua de Carnestoltes!

Escoletans i Escoletanes,

Si us agrada la FESTA i la XERINOLA, acompanyeu-nos a PETAR-LA AGAIN, a la meravellosa RUA de CERDANYOLA la tarda del 18/02/2022,

Missió? Aconseguir  BANANES!

Mantenim la idea de fer-la FÀCIL i RÀPIDA. Us apunteu en aquest formulari abans del 20 de gener per tal que puguem fer la comanda! Un cop la tinguem, portarem la roba a l’escola i us donarem el patró per tallar-la. NO tindreu excusa!

PREUS: Des de la comissió de carnestoltes s’ofereix la roba a preu de majorista. El cost aproximat és de 8€ pel la disfressa d’un adult de 1.70 cm d’alçada i 6€ per als infants. Aquest cost inclou la roba per al vestit, el gorro groc i la cinta negra de les ulleres. Si no teniu dessuadora groga, la podem comprar plegats. Haureu d’afegir al preu uns 8€ per adult i uns 9,5€ per infant.

Us hi animeu?

Comissió de Carnestoltes!

Un pensament a “Participem a la Rua de Carnestoltes!