Apunta a l’agenda! Assemblea 24 d’octubre

Benvolgudes famílies de l’Escola Bellaterra, el proper dilluns 24 d’octubre tindrà lloc l’Assemblea General Ordinària. Esteu convocats a les 19h en primera convocatòria i 19.30h en segona convocatòria a la biblioteca de l’Escoleta (Edifici de primària).

Com ja és tradició, volem que l’Assemblea sigui un espai de debat i convivència, així que aprofitarem per fer un petit pica-pica i tornar a casa ja sopats!

En els propers dies rebreu la documentació corresponent però us avancem ara l’ordre del dia, que també podeu trobar aquí:

1. Lectura i aprovació de l’acta de l’Assemblea de maig de 2022 [disponible aquí]
  2. Informacions
  3. Memòria d’activitats i estat de comptes del curs 2021/2022 [trobareu aquí la documentació
  4. Pressupost per al curs 2022/2023 [aquí la proposta]
  5. Activitats de les Comissions per al curs 2022/2023
  6. Invitació a nous membres a participar
  7. Precs i preguntes

Va, no us la perdeu! Quantes més mans siguem, més i millor feina farem!

Junta AFI Escola Bellaterra