Ja és dia 5 i… ens tornem a veure!

Curs 2021 / 2022!!! | ZER Espernallac
Dibuix: Joan Turu

L’estiu ha passat volant i avui, dia 5, tornem a trobar-nos a l’Escola Bellaterra. Enguany una mica abans del que era habitual i recuperant la normalitat que la Covid ens va robar. Després de dos cursos marcats per la pandèmia, comencem un nou curs escolar sense restriccions. Ho fem, però, amb un horari estrany, jornada reduïda però complementada amb activitats de lleure fins a les 16.30. Esperem que sigui una bona experiència!

Famílies, infants, docents i resta de personal de l’Escoleta encetem avui un nou curs que ens portarà moments per riure, per plorar, per compartir, per cridar i per recordar. Des de l’AFI de l’Escola Bellaterra volem aprofitar per desitjar moooolta sort a les famílies que inicien una nova etapa a la secundària i donar la benvinguda a les famílies de P3 i als nous i les noves mestres que s’incorporen avui a la nostra escola.

Com ja és tradició, a les famílies dels Peixos i les Tortugues us deixem aquest breu vídeo de la il.lustradora Marta Bellvehí que posa veu i imatge al text L’hora de l’adéu que en Carles Capdevila va escriure ara ja fa uns quants anys però que continua sent vigent. Molta força per aquests dies d’adaptació, tot passa i aviat els vostres fills i filles se sentiran segurs i feliços a l’escola.

Quan tinguem tots els correus actualizats us escriurem amb informació sobre l’AFI. Bon inici de curs a tothom!

Junta AFI Escola Bellaterra