Apunta a l’agenda: Per què ens posem malalts?

Per què ens posem malalts? és el projecte que els nostres fills i filles estan treballant aquest curs en què la COVID és protagonista. Hem pensat que seria interessant que les famílies també parléssim d’aquest tema i per això us proposem aquesta xerrada sobre les malalties infeccioses, la importància de la vacunació i com evitar l’emergència de noves malalties.

El proper 16 de març a les 19h a través d’aquest enllaç: https://meet.jit.si/EscolaFamiliesEscolaBellaterra

Comptarem amb l’expertesa de la Núria Busquets, biòloga, doctora en microbiologia molecular per la UAB. Des del 2005 treballa al Centre de Recerca en Sanitat Animal (CReSA) i participa en els programes de vigilància de virus emergents com la grip aviària i virus transmesos per mosquits a Catalunya. La seva recerca es focalitza en l’estudi de la interacció virus-mosquit per tal de millorar la vigilància i control de virus emergents transmesos per aquestes insectes. Actualment és la coordinadora de la Secció de Virologia de la Societat Catalana de Biologia.

Serà una bona oportunitat per intercanviar coneixements, dubtes i opinions. Esperem que sigui del vostre interès!