I les obres… pa’ cuando?

A menys d’un mes de l’inici del nou curs escolar, que es preveu especialment complicat pel que fa a la gestió dels espais i amb major necessitat que mai de disposar d’espais exteriors i d’higiene (lavabos), les obres (com)promeses pel Departament d’Educació encara no han començat.

Hem perdut l’espai de biblioteca, direcció i consergeria per la pressió de la Facultat d’Educació de la UAB que no ha tingut la sensibilitat, empatia ni capacitat per llegir que en aquest moment d’excepcionalitat l’Escoleta necessitava disposar de més espais i fer front a menors canvis.

I el Departament d’Educació fa tard, com sempre, en l’adequació dels espais. Fa anys que hi ha un projecte i el compromís però no es materialitzen. En aquesta ocasió, ni les circumstàncies derivades de la Covid-19 han servit per posar fil a l’agulla. L’escola necessita lavabos dignes per a garantir les condicions d’higiene i espais exteriors segurs per fer-los servir!

Així es troben a 17 d’agost els espais exteriors de la nostra escola. I tampoc s’han fet les obres dels lavabos i els espais interiors.

A què esteu esperant?