Les extraescolars del 2018/2019 ja són aquí!

Benvolgudes Famílies,

Us presentem l’oferta d’activitats pel curs 2018/2019.

Learning S Cool continuarà fent l’ Anglès. A la tarda per P4 i P5 i al migdia de 1r a 6è ( al migdia els grups, dies i hores es faran segons la quantitat d’alumnes inscrits respectant els torns de menjador).

e
ͯplorium farà Robòtica per primària i Petits Exploradors (pensament computacional) adreçat a P4 i P5.

MOTOR MUSIC RECORDS, escola de música moderna de Cerdanyola farà les activitats de guitarra i cant coral.

E 4uatre en col·laboració amb la comissió d’extraescolars de l’Ampa, farà la coordinació de totes les activitats i també realitzarà les activitats esportives i teatre.

Com a novetat, aquest any Educadors 4uatre  serà responsable de recollir els alumnes inscrits a les 16:30h i de que berenin abans que comencin les activitats (Permanència). És per això que, malgrat els preus finals no s’han modificat (any passat preu de l’extraescolar ja incloïa aquesta permanència) aquest any veureu un càrrec diferenciat de l’extraescolar (durada d’una hora i quart o hora i mitja) i de permanència (de 15 minuts o 30 minuts segons l’hora d’inici de l’extraescolar).

Totes les activitats extraescolars començaran el dilluns 1 d’octubre i acabaran el  divendres 31 de maig 2019, inclòs l’anglès del migdia.

Contacte per les activitats: extraescolars4@gmail.com

Aquesta serà l’oferta (versió corregida) per alc urs 2018/2019

Aviat rebreu informació més detallada de cada activitat, del procés d’inscripció i de les reunions informatives, que seran al setembre!