Canvi d’armari? porta la roba que no necessitis a l’Escoleta!

Arriba el fred i segur que ja esteu pensant en el canvi d’armari. Com en anys anteriors, L’Escoleta col·labora amb la Fundació Glorr en la recollida de roba, així que podeu portar tot allò que ja no necessiteu: roba, calçat, mantes… Així que si feu el canvi d’armari, guardeu la roba que ja no us serveixi i teniu des del 9 al 18 d’octubre per portar-la a l’Escoleta!

L’Àlex obrirà a les 9 i a les 16:30 la caseta de fusta que hi ha a la paret de primària (entre els edificis de primària i infantil) perquè puguem deixar allà la roba. Us demanem que ho porteu en bosses d’escombraries per tal de facilitar el seu posterior transport.

Tot el material recollit serà seleccionat, classificat i ordenat per tal de poder distribuir-lo entre els centres educatius i les associacions que treballen amb infants en risc d’exclusió. Trobareu més informació sobre els projecte de la Fundació Glorr aquí.