Bon inici del cicle d’activitats de l’Escola de Famílies de l’Escoleta!

La primera xerrada per famílies d’aquest curs va ser tot un èxit! Al voltant de 20 mares i pares, amb moltes ganes i inquietuds, ens vam trobar el passat dimarts 17 d’octubre per escoltar, reflexionar i aprendre sobre com comunicar imatges de violència als nostres infants.

L’Ingeborg Porcar, directora de la Unitat de Trauma, Crisi i Conflictes de Barcelona (UTCCB), ens va oferir exemples clars i propers, basats en la seva llarga experiència en el tema. La sessió va esdevenir molt participativa, amb espai per a compartir dubtes i hi van sorgir moltíssims temes d’interès (prenem nota per poder reprendre’ls en properes xerrades!).

Per a aquells que no vau poder assistir, us deixem aquest article de l’Igerborg que recull moltes de recomanacions a tenir en compte a l’hora de comunicar-nos amb els infants davant situacions de violència.

Aviat us informarem de la propera xerrada per famílies de l’Escoleta, us hi esperem!

Comissió Escola de Famílies de l’Escoleta