El viatge de la Samira: llibre solidari

viatge-de-samira
Com ja sabeu, l’Escoleta està treballant enguany el tema dels Refugiats amb els alumnes des de P3 fins a 6è de primària.

Els alumnes de 3r han rebut la visita de la Marina Ribas, la tieta del Pol Fonseca (de 3rA), que treballa a Micropolis (un grup de solidaritat amb els refugiats), i en Jamal, un refugiat sirià que viu a Barcelona. Els van presentar el llibre El viatge de Samira, un llibre solidari amb què es recapten fons per a ajudar als refugiats que ha estat posible gracies a un projecte de crowdfunding.

14900401_1201435089914987_770467224367622821_n

Una bona forma d’aproximar-nos a aquest tema és a través dels contes i és per això que hem pensat que és una molt bona idea tenir l’opció d’adquirir aquest llibre, ara que s’acosta Nadal i busquem idees per demanar els Reis.