Moltes mans i molta feina a la jornada de bricolatge!

20161015_114142

El passat diumenge 15 d’octubre, com ja sabeu, va tenir lloc la Jornada de Bricolatge de l’Escoleta i va ser tot un èxit! Més de 40 famílies ens van trobar per passar un matí ludico-laboral a l’Escoleta.

Els cinc grups de treball (groc, blau, vermell, verd i lila) es van arremangar i van treballar de valent: van fer els prestatges nous per a la biblioteca, van penjar tensors a diversos espais de l’escola, van pintar i penjar les noves cistelles de bàsquet, van refer els miralls, van treure les rajoles trencades dels lavabos i les van substituir per les noves, van pintar les parets dels passadissos de primària, van posar el suro de la sala de dansa, van fer noves taules… i moltes altres coses que segur que ens deixem. I tot gràcies a la col·laboració de les famílies (i també d’algunes mestres!). Quin goig veure tantes persones coordinant-se i amb ganes d’aportar a l’escola.

Mooooltes gràcies!

Per cert, també hi va haver temps per jugar, beure, menjar i fer-la petar.

Podeu veure el vídeo que va realitzar l’escola i aqui us deixem un bon grapat de fotos de la jornada. De nou, moltíssimes gràcies! Per cert, Comissió d’Infrastructures, molt bona feina, felicitats!!!