Eps! Que perdem el bus…

Segona Marxa Sense Bus Hi Ha Embús

La Comissió de Transport de l’AMPA està treballant de valent davant la possibilitat que l’Escoleta perdi el transport escolar el curs vinent i demana a TOTES les famílies que hi col·laborem. És un tema molt important que afecta a l’Escoleta en el seu conjunt, d’aquí la importància de participar conjuntament en les accions reivindicatives que es duran a terme.

Us copiem aquí el contingut de la carta que han redactat per anar-nos informant:

*****

Famílies necessitem la vostra col·laboració! Podem perdre l’autobús escolar el curs vinent!

Mares i pares de l’escola us volem informar de quina és la situació del transport escolar en aquests moments i us volem demanar la màxima col·laboració possible.

Com ja sabreu, aquest curs finalitza la pròrroga de dos anys del conveni amb Generalitat i Ajuntament de Cerdanyola per al transport escolar dels nostres fills i filles. En tot aquest temps l’administració autonòmica no ha fet cap pas per donar una solució al problema de l’Escoleta, el que posa en seriós perill aquest servei per al proper curs.

Tot i haver-ho denunciat davant el Síndic de Greuges i d’haver-ho portat al Parlament de Catalunya, la Generalitat, de moment, no ha tingut cap gest d’aproximació. És per això que en la darrera reunió mantinguda amb la regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Cerdanyola es va acordar demanar una reunió amb la consellera d’Educació. Des del govern municipal ja s’ha fet la petició i esperem tenir una data molt aviat. Per aquell dia us demanem que totes les famílies que puguin ens acompanyin per fer soroll i mostrar la nostra unitat i la lluita que urant més de dos anys estem duent a terme.

Us informarem de la convocatòria de seguida que ens comuniquin el dia i l’hora i esperem comptar, com heu fet fins ara, amb el vostre suport. Hem de continuar defensant aquest servei imprescindible per a tots nosaltres!!

Si voleu col·laborar amb nosaltres o fer qualsevol aportació us podeu posar en contacte amb la comissió al mail ctrans_ampabellaterra@googlegroups.com

La lluita continua! Volem transport escolar per a l’Escoleta! Tenim dret!

Comissió de Transport de l’Ampa de l’Escola Bellaterra