II Diada “Quin goig d’Escoleta” per posar guapa la nostra escola

Quin goig d'Escoleta

El pròxim dissabte 16 de maig a partir de les 10 h, celebrarem la DIADA “Quin goig d’Escoleta”, un dia on us convidem a tots; pares, mares, mestres, nens i nenes per posar ben guapa la nostra escola, contribuint amb tasques de manteniment que són necessàries per a la millora de les classes i dels patis.

Amb aquesta diada es potencia la participació de les famílies en la vida de l’escola, però també s’intenta transmetre valors d’estima envers l’entorn, convivència i de col·laboració.

De moment ja us podeu reservar aquesta data a les agendes familiars i d’aquí a uns dies us farem arribar informació més detallada amb el llistat de tasques organitzades per grups per tal que tothom s’apunti al que cregui més adient.