Dilluns 24 de març, mobilitzacions per protestar contra l’eliminació del transport escolar

La Comissió de Transport Escolar de l’AMPA de l’Escola Bellaterra informa de l’inici de mobilitzacions el proper dilluns 24 de març per protestar contra l’eliminació del transport escolar i mostrar el seu rebuig a la proposta de l’Ajuntament consistent en incrementar l’afluència de transport públic urbà (la línia regular que fan servir altres usuaris del municipi).

Sense bus hi ha embús

La mobilització consistirà en una marxa des del nucli urbà i fins a l’escola amb les famílies i els infants. Es demana la col.laboració i el suport de tots i totes encara que no es faci servir el transport escolar ja que, el col·lapse que es podria produïr en cas d’eliminació del servei, afectarà a tothom. Aquelles persones que per problemes de mobilitat no puguin caminar, també poden venir en cotxe però la intenció és aconseguir fer una marxa el més multitudinària possible i amb la màxima presència d’infants i familiars. Les persones que vinguin de fora també poden participar en la marxa. Poden estacionar els vehicles a l’estació de Renfe de Cerdanyola-UAB i unir-se en el decurs del recorregut. La marxa s’acompanyarà amb el grup Batúcamela!!!

Amb aquesta acció es preten aconseguir el que han aconseguit altres centres com l’escola Joan Maragall i l’institut J.V. Foix de Rubí que, amb una situació similar, han aconseguit un compromís de manteniment del servei per a dos anys.

CONVOCATÒRIA: dilluns, 24 de març
HORA: 8h
PUNT DE TROBADA: confluència del carrer de Sant Ramon amb Anselm Clavé
RECORREGUT: inici al punt de trobada, i fi a l’Escoleta Bellaterra.

Carta de Comissió de Transport Escolar de l’AMPA de l’Escola Bellaterra