Es posposa la jornada de bricolatge del dia 11 de maig!

Benvolgudes famílies

Després de les reunions que la direcció de l’escola i l’Ampa han mantingut recentment amb  la Regidora d’Educació i amb l’Alcaldessa de Cerdanyola  i en vista al compromís  de l’ajuntament per donar resposta a algunes de les actuacions reclamades pel seu caràcter urgent, hem decidit posposar la celebració de la jornada de bricolatge, que com recordareu aquest any tenia per objectiu mirar de resoldre algunes d’aquestes reparacions, a l ‘espera que es celebrin aquestes actuacions municipals.

Val a dir que  la negativa de l’ajuntament a autoritzar a les famílies a realitzar aquest tipus de reparacions, tal i com es va sol·licitar en  la instància registrada per l’Ampa,  i la impossibilitat d’elaborar a temps  un pla d’actuació alternatiu, que dotés d’altres continguts la jornada,  fan recomanable posposar-la. Probablement la farem durant el primer trimestre del curs vinent.

Aprofitem per informar-vos del compromís de l’Ajuntament i els Serveis Territorials del Departament  d’Ensenyament de la Generalitat e Catalunya de crear una comissió mixta per establir un marc i calendari de propostes d’actuació, en resposta a la insistent demanda de la direcció de l’escola i l’Ampa.

També us informem que la Delegació Territorial s’ha compromès a renovar la instal·lació elèctrica de l’escola. Aquesta feina es farà a l’estiu.

Lamentem els inconvenients que aquesta demora us pugui ocasionar en les vostres agendes. Tot plegat, però,  ha servit per avançar una mica en aquesta reivindicació ja històrica.

Cordialment

Comissió d’infraestructures