Breu crònica de la manifestació del dia 9 de maig

Seguint la convocatòria efectuada pels sindicats i recolzada per la FaPaC, l’AMPA de l’Escoleta va demanar a totes les famílies que s’afegissin a la vaga general de l’ensenyament del dia 9 de maig i a la manifestació de Barcelona.

Aquell migdia, famílies i mestres ens vàrem trobar al carrer i vàrem caminar plegades al llarg de tot el trajecte, des de la Plaça de la Universitat fins a la Plaça de Sant Jaume. Les fotografies mostren alguns moments de l’acció i permeten apreciar la gran gentada que omplia la Via Laietana, convertida durant una estona en una marea groga d’indignació i determinació en defensa de l’ensenyament públic de qualitat.

IMG_1991 IMG_1993 IMG_2000Trobareu les pancartes penjades a la tanca de l’entrada principal de la nostra escola, per tal de donar major visibilitat al posicionament de l’AMPA cridant a la mobilització de la nostra comunitat educativa contra la llei Wert i contra les retallades:

IMG-20130510-WA0009Us animem a participar en les futures mobilitzacions en defensa de l’ensenyament públic.

La comissió de retallades