Voluntaris per la recollida ordinadors per a l’escola

Benvolgudes famílies,

El Pla Renovi de la UAB ha concedit 27 ordinadors a l’Escola Bellaterra (25 per l’escola i 2 pel despatx de l’AMPA). És una molt bona notícia ja que això permetrà la renovació dels equips més vells de l’escola sense cost. Com sabeu, comptem amb el suport tècnic del Jose Barros que s’encarregarà de l’optimització d’aquestes màquines per a la seva utilització en els diferents espais de l’escola.

Però cal anar a recollir els ordinadors aquest DIJOUS 17 DE FEBRER a les 13:00 hores, és per això que necessitem el suport d’alguns alguns pares i mares voluntaris amb cotxes grans tipus furgoneta o similar (grup recollida). Després, a les 15:00 aproximadament, també caldria un altre grup de persones per distribuir-los pels diferents espais de l’escola (grup distribució).

Aquelles persones que pugueu col.laborar cal que ens escriviu a ampa.bellaterra@gmail.com durant el dia d’avui, dient si us apunteu al grup recollida o al grup distribució.

Moltes gràcies per endavant, rebeu una cordial salutació,

La junta.