Bones vacances i últims serrells

Benvolgudes famílies,

El curs ja ha arribat a la seva fi i ara ens toca fer balanç. Des de l’AMPA hem començat a preparar la memòria del curs 2009-2010, que us farem arribar al llarg del mes de setembre.

Aquest curs, a iniciativa de les AMPAs del Pere Calders i de l’Escola Bellaterra i amb el suport que ens vau mostrar a la consulta que us vam adreçar, hem començat a conèixer el concepte institut-escola. Al blog de l’AMPA hi ha publicat un petit comunicat amb les actuacions que, al respecte d’aquesta ‘carrera de fons’, s’han dut a terme. http://ampabellaterra.wordpress.com/

Si el tema ‘institut-escola’ ha estat novetat, el que s’ha convertit en un mal costum és l’anunci tardà de qualsevol canvi referent al transport escolar per part del Consell Comarcal, que sempre ha optat per una política de fets consumats i que mai ha fet servir l’AMPA com a interlocutor. En aquest sentit, molts de vosaltres ens heu adreçat inquietuds sobre el canvi de parades pel curs vinent i sobre la conveniència d’afegir-ne una al barri de Canaletes. Intentarem avaluar la demanda real d’aquesta nova parada i parlar d’ella amb els responsables del transport escolar de cara al futur, així com demanar explicacions i concrecions sobre el retoc de les parades actuals.

També estem tramitant el tema dels llibres pel curs vinent. Properament us informarem de les dates de recollida, que Abacus encara no ha fixat. Estigueu atents als vostres correus i al blog de l’AMPA

I, abans de desitjar-vos unes bones i merescudes vacances, agrair-vos la participació a la Festa de Fi de Curs i, molt especialment, a aquells que hi van participar activament.

Molt bones vacances! Ens veiem al setembre!

L’AMPA