El temps de migdia a les escoles i la seva mercantilització

Al temps de migdia és quan sempre passa tot. El joc violent, les baralles, tots els conflictes… és un autèntic campi qui pugui. Les monitores no donen l’abast, i són poques, i amb sous miserables, i és clar, no tenen tanta experiència com les mestres i, ja se sap, vigilar tanta canalla… Saps que hi ha nens que no es queden a dinar perquè no poden atendre’ls?

Així comença un artícle d’opinió de la Cecilia Bayio a Núvol.com on es parla del futur Decret de Menjadors que el Departament d’Ensenyament està planificant que pretén posar en mans de les grans empreses de catering a traves dels ja coneguts sistemes de licitació públics on el millor postor es queda amb el “servei”.

Com a AMPA que gestiona el servei de menjador ens preocupa moltíssim aquesta iniciativa, perquè entenem el temps del migdia com part del programa docent d’aquesta escola nostra i creiem que el que pretén el Departament d’Ensenyament anirà en contra d’aquesta idea.