Hem aconseguit la pròrroga per a un curs del transport discrecional per als nostres fills i filles!

Comissió Transport Escolar
El passat 30 de maig manteníem una reunió amb representants de la Generalitat i de l’Ajuntament de Cerdanyola i en ella acordàvem prorrogar per un any més aquest servei i començar a treballar conjuntament una solució que sigui definitiva per als alumnes de l’Escola Bellaterra. La primera reunió d’aquesta comissió serà aquest mes de juny.

Us volem agraïr molt especialment la vostra participació en les protestes organitzades en aquesta llarga lluita, l’última d’elles al ple celebrat la setmana passada i que va ser fonamental per assolir el nostre objectiu.
Us mantindrem informats de l’evolució de les properes reunions i els acords als quals arribem.
Comissió de Transport Escola Bellaterra