Comunicat: Tema Institut Escola

Benvolguts i benvolgudes,

Després de la consulta sobre l’institut escola que us vàrem adreçar, dir-vos que la resposta de les famílies ha estat que aquest tema interessa (vàreu contestar la consulta al voltant d’unes 100 famílies), remarcant un interès especial pel que fa a la coordinació entre primària i secundària.

Al consell escolar celebrat el mes d’abril es va tractar aquest punt. En Jaume Cela va explicar la figura institut escola considerant que, en principi, la nostra escola i l’institut Pere Calders es podrien acollir perfectament, però sent conscients que cal molt d’esforç, molta feina i moltes ganes per part de tots. Tot ara, es comença a treballar i evidentment anirà per llarg, perquè es necessari tenir molta més informació.

Les direccions dels dos centres estan a favor i els sembla interessant, però, és un tema a debatre en els pròxims claustres de professors, i això es farà quan hi hagi més informació al respecte.

La primera acció que s’ha realitzat conjuntament és la visita dels dos directors, Jaume Cela (Escola Bellaterra) i Clara Forn (Institut Pere Calders) a un institut escola situat a Barcelona i que ja funciona sota aquesta nova figura, i entrevistar-se amb el seu director. Aquesta visita ha anat bé. A principis del curs vinent l’equip de mestres ens faran arribar un petit full de ruta amb les accions que al respecte es volen anar fent.

Gràcies per la vostra participació en la consulta, us mantindrem informats.