Curs 2023/2024: comencem!

IMATGE: Joan Turu
Imatge: Joan Turu

Benvinguts i benvingudes, famílies de l’Escoleta!

Ja tenim aquí el primer dia del curs 2023/2024! Si fa dos dies encara ballàvem amb l’estiu que torna del Miki Núñez, ara el que tornen són els nervis, els somriures i les retrobades del primer dia d’escola. Famílies, infants, docents i resta de personal de l’Escoleta encetem avui un nou curs que ens portarà de segur moments de tot tipus: tindrem temps per riure i per plorar, per demanar ajuda i per ajudar-nos, per aprendre i per frustrar-nos, per compartir, per cridar i per recordar… i sobretot per seguir creixent plegats!

Des de l’AFI de l’Escola Bellaterra volem aprofitar per donar la benvinguda a les famílies d’I3. Peixos i Tortugues, sigueu molt benvinguts i benvingudes a la vostra escola! També rebem amb moltes ganes i entusiasme els nous i les noves mestres que acompanyaran els nostres infants aquest curs. Tenim ganes de conèixer-vos! I, per últim, volem desitjar moooolta sort a les famílies que inicien una nova etapa a la secundària, us trobarem a faltar!

Com ja és tradició, a les famílies dels Peixos i les Tortugues us deixem aquest breu vídeo de la il.lustradora Marta Bellvehí que posa veu i imatge al text L’hora de l’adéu que en Carles Capdevila va escriure ara ja fa uns quants anys però que continua sent vigent. Molta força per aquests dies d’adaptació, tot passa i aviat els vostres fills i filles se sentiran segurs i feliços a l’escola.

Quan tinguem tots els correus actualizats us escriurem amb informació sobre l’AFI. Per ara, reserveu-vos el 26 de setembre a les 19h que, si no hi ha canvis, tindrà lloc l’Assemblea de l’AFI del nou curs. Ah! ens podeu seguir a @ampabellaterra a twitter i a t.me/AFI_Bellaterra a Telegram 🙂

Bon inici de curs a tothom!

AFI de l’Escola Bellaterra