Vaixella reutilitzable per a les festes de classe

Des de la comissió vincle entorn de l’AFI s’ha creta el KIT ANIVERSARIS 🎉

➡️ En què consisteix?

Es tracta de dues motxilles amb 30 gots i 30 plats de plàstic a cada una, que serveixen per fer de vaixella quan fem una festa d’aniversari al bosc o al parc relacionada amb l’escola , i així ens estalviem comprar-ne de cartró i no generem tant residu ♻️

➡️ Com funciona?

Quan organitzis una festa d’aniversari i necessitis una o dues motxilles, avises a la responsable del Kit aniversaris via un email a entorn_afibellaterra@googlegroups.com i reserves una motxilla o dues (cada una té 30 gots i 30 plats).

El dia que la necessites la vas a buscar a l’armari de l’AFI i al cap d’uns dies la tornes al seu lloc amb tots els gots i plats nets.

➡️ Ubicació armari:

L’armari de l’AFI està al primer passadís de primària, just el que baixa cap al pati bosc i passa pel costat de l’aula d’informàtica. Està marcat amb un cartell indicant que és de l’AFI

➡️ Normes:

🔸Ja que no hi ha 30 colors diferents, demanem que no hi marqueu els noms directament amb un retolador permanent. Dins la motxilla hi ha una cinta de paper adhesiva (de pintor) i un retolador.

🔸La motxilla s’ha de tornar el més abans possible al seu lloc amb tot net.

🔸Avisar a la responsable i fer-ne la reserva abans d’agafar-ne cap per tenir-ne control.

➡️ Aquest kit d’aniversaris és de totes les famílies de l’escola , fem-ne un bon ús i en podrem gaudir durant anys 🎉