Dissabte 21 de maig de 2022: Bricolatge, mercat i mooooolt més

Hem tornat!!!!!! Després de l’aturada per la Covid, recuperem la festa de la primavera i la jornada de bricolatge de l’Escola Bellaterra.

Tenim moltíssimes activitats preparades i molta feina per fer. Aquí us deixem el programa:

La Jornada de Bricolatge té enguany diferents tasques encomanades que us expliquem a continuació. L’AFI i l’Escola s’encarregaran de la compra del material però necessitem mans i caps pensants per posar-nos a treballar. Us deixem aquí un document on explica les tasques a fer i us demanem que us hi apunteu allà on considereu que us ve de gust/podeu aportar.

I aquí teniu les normes del mercat d’intercanvi. Aprofiteu per canviar, donar, rebre… així també fem Escola!

I, finalment, us deixem un mapa dels espais.

Tenim mooooltes ganes de trobar-nos, gaudir i treballar plegades! I no oblideu portar quelcom per picar/beure quan acabem, que ben segur que ens ve moooolt de gust 🙂

AFI Escola Bellaterra