Dues concentracions: per l’escola pública (24/03) i per la inclusió (30/03)

Aquest mes de març està marcat per reivindicacions i vagues en l’àmbit educatiu. A les vagues de docents convocades, s’hi sumen dues jornades reivindicatives en què estem cridada tota la comunitat educativa, infants, famílies i societat en general.

Dijous 24 de març de 2022: Acció reivindicativa per una escola pública de qualitat i respectada

Ens trobarem a les 17.30 davant de l’Ajuntament amb docents, famílies i infants de la resta d’escoles de Cerdanyola del Vallès per reivindicar una escola pública de qualitat!

Dimecres 30 de març de 2022: Concentració per a exigir el desplegament del Decret d’Inclusió educativa.

Ens trobarem a les 11.30h davant del Departament d’Educació (Via Augusta 202-226, Barcelona) per exigir el desplegament amb recursos del Decret d’Inclusió que ha de garantir l’escolarització en igualtat d’oportunitats i l’atenció a la diversitat de tots els infants, amb independència de les seves necessitats.