Adéu al plàstic als pícnics i hola a les lligues esportives al migdia

Plástico

Des d’aquest mes de març, els pícnics que es preparen des del servei de menjador de l’Escoleta per a les sortides i excursions no inclouran l’ampolla de plàstic. Des del setembre del curs passat tots els infants de l’escola porten la seva pròpia ampolla a l’aula com a mesura de control de la Covid. Aquesta dinàmica es fa ara extensiva a les sortides i excursions, per tal de contribuir a la reducció de residus plàstics.

Cuánto ejercicio deberían hacer los niños al día (y lo que recomienda uno  de los países donde están más en forma) - BBC News Mundo

Una segona novetat és que després de pràcticament dos anys d’aturada per la Covid, aquest mes de març s’han reprès les lliguetes esportives a l’hora del menjador. Recuperem així una mica de normalitat pre-pandèmia!