Dilluns 13 i cap a l’escola!

El confinament va posar de relleu la importància de l’escola i el curs passat ens ha permès constatar que l’escola és aprenentatge però moltes altres coses. És amistat, és gaudi, és convivència, és descobriment… així que estem molt feliços i felices de tornar-nos a trobar avui a l’Escoleta.

Comencem un nou curs escolar i ho fem encara amb les restriccions a què ens hem habituat des de la irrupció de la Covid-19 ara fa més d’un any i mig. Les mascaretes, els grups bombolles o els gels hidroalcohòlics han passat a formar part d’una “nova normalitat” que esperem poder deixar enrere aviat. Mentrestant, famílies, infants, docents i resta de personal de l’Escoleta encetem avui un nou curs que, de ben segur, vindrà ple de bons i intensos moments.

Des de l’AFI de l’Escola Bellaterra volem aprofitar per desitjar moooolta sort a les famílies que inicien una nova etapa a la secundària i donar la benvinguda als Peixos i Tortugues que s’incorporen avui a la nostra escola.

A les famílies dels més petits, com cada any, us deixem aquest breu vídeo de la il.lustradora Marta Bellvehí que posa veu i imatge al text L’hora de l’adéu que en Carles Capdevila va escriure ara ja fa uns quants anys però que continua sent vigent.

Aviat us escriurem amb informació sobre l’AFI. Bon inici de curs a tothom!

Junta AFI Escola Bellaterra