El proper dimecres 16 de juny de 18.30 h a 20 h tindrem l’ocasió d’assistir a un taller virtual organitzat per l’AFA de l’Escola Xarau. L’AFI de l’Escoleta ha estat convidada a a assistir-hi.

L’esdeveniment serà gratuït i obert a qualsevol família de l’escola però, tenim una disponibilitat màxima per a 20 dispositius, per la qual cosa us demanem que us inscriviu en aquest enllaç i que feu una única inscripció per família.

La xerrada anirà a càrrec de Júlia Sánchez Andreo, de La Ciranda, i permetrà orientar a les persones adultes en l’acompanyament de la sexualitat des de la infància  fins a la pubertat. Oferirà exemples quotidians per incorporar un diàleg tranquil, amb perspectiva de gènere i una mirada inclusiva a les diversitats. Compartirem sobre el coneixement del propi cos, les primeres exploracions genitals i la descoberta de la sexualitat en la pubertat i l’adolescència.

Us hi esperem!

Un pensament a “Taller virtual per acompanyar les sexualitats a la infància i pubertat (dels 3 als 12 anys)