Una escola sense AFI no és una escola

Imagineu no saber què està passant a l’escola de la teva filla/fill, no poder millorar els seus espais, no tenir l’opció de fer extraescolars al centre o no tenir un espai on aportar, opinar i ser consultats i consultades. Això serà el que passarà si no hi ha gent que vulgui formar part de l’AFI.

Et busquem!

És moment d’una renovació i necessitem nous pares i mares per formar part de les diferents comissions, però sobretot ens falten mans a la:

L’AFI necessita renovar les places que han quedat vacants durant aquest semestre. Sense elles no podem continuar, necessitem ajuda i noves idees per seguir acompanyant l’escola.

Animeu-vos-hi! Escriu un email a CCom (ccom_ampabellaterra@googlegroups.com) i indica’ns amb quina comissió hi vols col·laborar.

Us advertim, però, que l’AFI no és només el lloc on treballar per l’escola de les nostres filles/fills, sinó que formareu parte també d’un simpàtic equip amb el qual gaudireu de bons moments 😉

Si és que ho tenim tot!!!

Vinga! Esperem els vostres emails.