Recollida de joguines noves

Nadal s’apropa i els Reis Mags necessiten de la nostra ajuda perquè tots els nens i nenes comencin el nou any amb un regal. Per això, l’Escoleta es converteix en un punt de recollida de joguines i llibres nous en col·laboració amb l’ajuntament de Cerdanyola, gràcies a ‘Una nit d’il·lusió per a tothom’.

L’objectiu d’aquest programa, gestionat per la Creu Roja, és que els infants de 0 i 12 anys en una situació socioeconòmica i/o familiar problemàtica també tinguin una nit de Reis Mags. I, per un dia, puguin oblidar la seva situació. Més encara aquest any, quan la nostra ajuda és especialment important per la crisi que estem vivint a conseqüència de la pandèmia.

Dijous 17 i divendres 18 de desembre podreu deixar joguines noves a la caseta de fusta que hi ha al costat de l’edifici d’infantil, a les 9h del matí i a les 16.30h de la tarda

Joguines, llibres, patinets, pilotes… el que vulgueu ho podeu portar, només cal que siguin nous, no bèl·lics ni tampoc sexistes.

Si portar les joguines a l’escola no us va bé, també podeu portar-les a altres escoles a Cerdanyola i la resta de municipis del Vallès Occidental.

Amb una petita donació, fem un Nadal feliç per a tots els nens i totes les nenes. Està a les nostres mans. Animeu-vos-hi!

Us deixem el calendari de les activitats que ha organitzat l’ajuntament de Cerdanyola dins del programa “Una nit d’il·lusió per a tothom”.