Com parlar del dol als nostres fills i filles

La comissió d’Escola de Famílies ha preparat una xerrada per aquest trimestre molt interessant i necessària! Desgraciadament, en algun moment els infants s’hauran d’enfrontar a la mort d’un ésser estimat (esperem més tard que aviat).

Aquesta vegada tornarem a tenir a la Xusa Serra, que ens explicarà com parlar als nostres infants de la pèrdua i la mort de qui estimem. A més d’infermera i llicenciada en Antropologia Social i Cultural i Tanatòloga, la Xusa és presidenta de l’Associació GestDol per a l’acompanyament a persones en procés de morir, els seus familiars i conducció de grups de dol.

La xerrada serà el dimecres, 18 de març, a les 19h a la Biblioescola.

Per si voleu conèixer més sobre aquest tema, us recomanem el seu llibre “I jo, també em moriré?”, de l’editorial Columna edicions.

Apunteu-ho en l’agenda. Us hi esperem!