Els escoletans/nes envaeixen Carnestoltes

Com van fer el any passat, l’Escoleta torna a participar en Carnestoltes 2020. I ja que pertanyen al espai exterior (de Cerdanyola), aquest dia volem organitzar una invasió dirigida des del planeta Escaleto a la ciutat. Per això, cridem a tots els escoletans i escoletanes a formar part d’aquesta missió.

Els i les menuts invasor@s seran els encarregat de portar les naus espacials. Us deixem un link amb les orientacions per desenvolupar les naus familiars.

L’equip invasor vestirà de negre i verd. La idea es que tothom vagi amb una mateixa base de disfressa i, qui vulgui, desprès afegeixi els complements que consideri més adient. Per donar-vos una idea, us mostrem el que hem pensat.

Per organitzar la missió, necessitem saber qui pot col·laborar amb:

• Vehicle/furgoneta/camió/tràiler/nau nodrissa.
  • Generador elèctric.
  • Col·laboració en general.

Us mantindrem informat i, més endavant, demanarem la confirmació de les famílies que participen per poder inscriure’ns com comparsa al Ajuntament.

Comunicació primera des del planeta Escoleto.

Salutacions escoletans.

2 pensaments a “Els escoletans/nes envaeixen Carnestoltes

1. Buenos días,
    Nos gustaría participar en la rua de carnaval pero no hemos recibido mas información. ¿Donde podemos dirigirnos?

Gracias

• Hola, Víctor. En unos días publicaremos otro post para indicaros cómo podéis inscribiros en la rua de La Escoleta. Gracias por tu interés.
      Saludos,