Torna la recollida solidària de joguines a l’Escoleta!

Famílies!

S’acosta Nadal i a l’Escoleta participem un any més en la campanya de reis de recollida de joguines “Una nit d’il·lusió per a tothom 2020”, organitzada per entitats, associacions, Creu Roja i l’Ajuntament de Cerdanyola.

L’Escoleta serà un punt de recollida, així que us convidem a portar joguines i llibres nous (els llibres poden ser usats però en perfectes condicions). La idea és que aportem aquelles joguines i llibres que els agradaria rebre als nostres fills i filles la nit de Reis.

Des del dia 9 fins al 18 de desembre hi haurà un espai habilitat a Direcció per tal que puguem portar els nostres regals.

Ah! I si voleu més informació sobre altres punts de recollida i activitats d’aquesta campanya, aquí teniu el tríptic.

Ja sabeu, tornant del pont comencem la recollida de joguines i només tindrem una setmana!. Us hi sumeu?