Recollim roba!

Ganes d’estiu? Si ja esteu pensant en el canvi d’armari, recordeu que l’Escoleta col·labora amb la Fundació Glorr en la recollida de roba, així que podeu portar tot allò que ja no necessiteu i que encara tingui vida per davant: roba d’infants i d’adults, calçat, mantes… Teníu del 16 al 20 de maig per portar-la a l’Escoleta!

Podeu deixar la roba a consergeria (edifici de la biblioteca). Uns dies abans repartirem bosses per a la recollida però també podeu portar la roba en bosses d’escombraries.

Tot el material recollit serà seleccionat, classificat i ordenat per tal de poder distribuir-lo entre els centres educatius i les associacions que treballen amb infants en risc d’exclusió. Trobareu més informació sobre els projecte de la Fundació Glorr aquí.