Assemblea AFI: 22 de maig a les 19.00h

Benvolgudes famílies,

com ja sabeu, aquest curs hem intentat com a Associació de Famílies d’Infants (AFI) de l’Escoleta treballar per a la millora de les infrastructures i sembla que no ens n’acabem de sortir.

La setmana passada ens vam reunir amb Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i, en comptes de donar-nos solucions, han aparegut nous problemes. Podeu llegir els continguts i resultats de la reunió en aquest document.

I són molts més els temes que tenim al davant: el casal d’estiu, la nova proposta d’extraescolars, el problema dels polls, l’obertura del pati a les famílies en horari de tarda… així que us convoquem a l’Assemblea de l’AFI el proper dimecres 22 de maig a les 19h.

Us hi esperem!

Junta de l’AFI de l’Escoleta