Voleibol a l’Escoleta: t’hi apuntes?

Benvolgudes Famílies:

Encetem l’extraescolar de Voleibol a l’ Escoleta. Ja fa un parell de cursos que hem vist que als nostres infants els agrada jugar a “vòlei”. Fins i tot, el curs passat vam fer la 1a lligueta d’aquest esport al menjador.

A partir d’una proposta del Club de Voleibol de Cerdanyola, l’Escoleta ha decidit sumar-s’hi a la promoció d’aquest esport. Totes les parts (AMPA, Serveis d’Esports de l’Ajuntament de Cerdanyola i E4) estem interessades en poder oferir a l’escola aquesta activitat.

Així que els dilluns de febrer a maig s’oferirà per als alumnes de 3r a 6è de primària com a extraescolar, impartida per una entrenadora que ens proporciona el mateix Club de Voleibol de Cerdanyola.

Per poder-lo portar a terme, necessitem un mínim de 8 participants. T’hi apuntes? L’entrenament seria els dilluns de 16.45 a 18 h. El preu pels quatre mesos serà de 120€ (+ 8€de permanència berenar i 15€ de material esportiu). Quedaria a part l’equipament.

Si hi esteu interessades i interessats, podeu omplir aquesta butlleta i enviar-la a extraescolars4@gmail.com. Si hi arribem als 8 infants, farem la inscripció formal del 15 al 21 de gener de 2019.